tirsdag 21. september 2010

Kurtis Baby Peace


Brukeromtale, skrevet av Line:
Nå som jeg har en liten baby igjen, får jeg endelig mulighet til å teste ut våre produkter i hverdagen. Og den største positive erfaringen (og kanskje overraskelsen) er hvor utrolig praktisk det er med Kurtis Baby Peace. Jeg må ærlig innrømme at jeg var en smule skeptisk til å ta inn dette produktet, da jeg ikke er fan av at man dekker til kalesjeåpningen. Jeg er som mange andre, redd at det vil hindre god luftgjennomstrømning etc, og har derfor heller valgt å trille vognen etter meg eller liknende, når solen har lyst inn i vognen. Leverandøren av Baby Peace har hele tiden forsikret oss om at produktet er designet slik at det ikke blir tett inni vognen, selv om man dekker til hele åpningen. Og dette tror jeg på, jeg har nå funnet ut at man ikke trenger å dekke til åpningen helt for å skjerme barnet. Solen kommer jo som oftest bare fra den ene siden, så jeg har ”gardinen” bare hengende over 1/3 av kalesjen. Og dette funker supert! Og jeg må vel innrømme at jeg er blitt temmelig avhengig av denne lille kjekke saken. Jeg får så mange positive kommentarer når jeg er ute og triller, så jeg er en vandrende reklame om dagen… hehe.  Med Kurtis baby Peace har jeg full oversikt over babyen min nede i  bagen, samtidig som hun aldri får sol i ansiktet eller mindre luft.  Kurtis Baby Peace henger nå konstant på vognen min, og jeg må si at det føles veldig ”nakent” de få gangene jeg har trillet uten. Og den er jo i tillegg ganske så dekorativ, så den kommer nok til å bli hengende der ja.  En annen positiv ting er jo at man flytter ”gardinen” lydløst og enkelt fra den ene til den andre siden, uten å forstyrre barnet. Inne på kjøpesenter er den også veldig grei å ha, for med en bitteliten baby nedi bagen, har jeg igjen oppdaget hvor sterke spottene/lysene er i mange butikker.  Jeg kan nå gå 100% god for dette produktet, og kan sterkt anbefale den (selv til dere som er like skeptiske som jeg var!!). 

Du finner mer info om Baby Peace i nettbutikken:)

1 kommentar:

mammaKine sa...

Det er jo helt genialt. Tepper sklir bare av, eller blir for tette.. kjempe smart!