søndag 14. november 2010

Brukeromtaler skrevet av Siddismamma

Stay Put vognpose (rosa med prikker)
Jeg kjøpte denne posen til mellomsesongpose da snuppa var rett over 1 år. Posen er i tykk fleece med ullstoff på lokket. Jeg har vært kjempefornøyd med posen, selv om jeg i utgangspunktet ikke er noen stor fleece-fan. Posen passer kjempefint som vår/høstpose, men på fine sommerdager synes jeg den er for varm. Veldig praktisk med lokk som kan tas helt av, for temperaturen skifter fort her på vestlandet, da kan det være greit å ha bunnen som sitteunderlag i vogna, og toppen liggende i kurven. Blir det plutselig overskyet og kaldt er det bare å sette på toppen så har man pose.

Posen sitter godt i vogna, og selehullene passer god med min Bugaboo Cameleon. I forhold til min vogn hadde det vært enda bedre om den var avrundet i steden for firkantet øverst, men det er bare småpirk. Alt i alt en pose jeg har vært kjempefornøyd med.

Svart koppholder
Koppholder er egentlig en ganske snever beskrivelse av hva dette egentlig er. Rommet med glidelås er ypperlig til oppbevaring av lommebok og nøkler, mobilen ligger stort sett lett tilgjengelig i det ene "kopperommet". Noen ganger har jeg en vannflaske i det andre "kopperommet", men like ofte rommer det andre ting som jeg trenger å ha for hånden som f.eks kjeks, hansker eller papir når ungen er snørrete.

Koppholderen gjør at man slipper å ha med håndveske når man skal ut å trille noen ærend, og om jeg har med håndveske så legger jeg alltid lommebok og mobil i koppholderen for å ha det lettere tilgjengelig.

Som over gjennomsnittet bitt av vognbasillen må jeg si at dette er en av de mest nyttige dupedingsene man kan kjøpe til vogna. Den har passet alle vognene jeg har hatt og det er ikke få. Siden vi stort sett har to vogner vi veksler mellom har vi også to koppholdere. Hverken jeg eller mannen klarte oss uten, og ble lei av å flytte den mellom vognene. 

Anbefales på det varmeste!

Barnevognskroker
Disse er jeg veldig glad i. Jeg har en på hver side av håndtaket, perfekt til å henge veska i. I steden for å kjøpe dyre stellevesker, kan man i steden kjøpe seg en fin merkeveske med avtagbar skulderrem. Vesker med avtagbar rem har jo metallringer i siden, og henger derfor perfekt i disse krokene. Helt genialt! I tillegg kan man henge små handleposer osv i dem, men pass på at det ikke blir for tungt i forholdt til stabiliteten på vogna!


Tre billetter i konkurransen går til Siddismamma som har den flotte bloggen www.siddisliv.com


Ingen kommentarer: