torsdag 7. april 2011

Brukeromtale ryggstøtten fra Trille/Trold&co

Nå har min lille, nysgjerrige jente blitt 8 mnd, og vil ikke lenger ligge i bagen når hun er våken. Selv om hun fremdeles har god plass i bagen (Easywalker og Bugaboo), tenkte jeg derfor at vi ble nødt til å bytte over til sportsdel nå. Men så kom jeg på denne ryggstøtten som vi har i nettbutikken, og tenkte å teste den ut.

Easywalker carrycot med ryggstøtte fra Trille/Trold&co

Jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket over denne lille dingsen, og den er mye mer praktisk enn jeg først trodde. For det første sitter den veldig godt i både bagen til Easywalker og Bugaboo, den sklir ikke eller flytter seg, selv med et barn som ikke sitter i ro. Den har myk polstring i ryggen, så barnet sitter behagelig og vinkelen på støtten er helt perfekt for min lille jente i hvertfall. Hun sitter utrolig fint med støtten i ryggen, og er så fornøyd med å kunne se seg rundt når hun er våken. Og mor syns det er fantastisk at hun fremdeles kan sove i den gode lune bagen en stund til. Så dette er en flott løsning som både mor og barn er strålende fornøyd med. Denne praktisk ryggstøtten kan varmt anbefales til andre, og med en pris på 149,- vil jeg si at den rett og slett er genial. I tillegg klappes den sammen og blir helt flat, så det er ikke noe problem å oppbevare den når den ikke er i bruk. Jeg har den enten i bunn av handlekurven, på siden i stellevesken eller i fotenden av bagen, og den tar så og si ingen plass.

Og for de av dere som følger med på hvor lenge hun kan bruke bagen til Easywalker: hun har fremdeles god plass selv med vinterpose. Har ikke målt henne på en stund nå, men hun er vel nærmere 75 cm vil jeg tro. Skal prøve og få tatt et bilde en dag.

Ingen kommentarer: